Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü 50 Personel Alacak

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü 50 Personel Alacak

ilan.gov.tr’de yer alan ilana göre; Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü taşra teşkilatında Çalıştırılacak sözleşmeli teknik personel alımı yapacak. Başvurular, 17.01.2023-27.01.2023 tarihleri arasında Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığına elden veya posta (İadeli taahhütlü veya kargo) ile yapılacak.

*İlan görseli örnektir.

İlan ile ilgili detaylı bilgi için; https://www.ilan.gov.tr/ilan/1116791/kamu-akademik-personel-kamu-personel-alim-ve-sinavlari-tarim-isletmeleri-genel-mudurlugu-50-personel-alacak

#ilangovtr


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
BAŞKAN DİNÇER GURBETÇİLERLE BULUŞTU Önceki Haber

BAŞKAN DİNÇER GURBETÇİLERLE BULUŞTU

Trafik sigortası hizmeti alınacak Sonraki Haber

Trafik sigortası hizmeti alınacak

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar