Aksaray Güzel Sanatlar Lisesi’nden Sanat Dolu Sergi

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Aksaray Güzel Sanatlar Lisesi’nden Sanat Dolu Sergi
Aksaray Güzel Sanatlar Lisesi öğrencilerinin bir eğitim yılı boyunca hazırladığı birbirinden özel eserler, Nora City AVM’de açılan yıl sonu sergisiyle sanatseverlerle buluştu. Büyük emek ve özveriyle hazırlanan çalışmalar, düzenlenen açılış programıyla ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.
Geleneksel hale gelen yıl sonu sergisinde öğrencilerin resim, desen ve çeşitli sanatsal tekniklerle ortaya koyduğu eserler yer aldı. Genç sanatçıların hayal gücünü ve yeteneklerini yansıtan çalışmalar, sergiyi gezen vatandaşlardan büyük beğeni topladı. Serginin açılışında konuşan eğitimciler, öğrencilerin yıl boyunca ortaya koyduğu emeğin bu sergiyle taçlandığını belirterek, sanat eğitiminin gençlerin gelişimindeki önemine dikkat çekti. Öğrencilerin özgün bakış açılarını yansıtan eserler, ziyaretçilere adeta görsel bir şölen sundu. Bugün kapılarını açan ve üç gün boyunca ziyaretçilerini ağırlayacak olan sergiye tüm vatandaşlar davet edildi. Aksaray Güzel Sanatlar Lisesi öğretmenleri ve öğrencilerinin yoğun çalışmaları sonucunda hazırlanan sergi, sanatın birleştirici gücünü bir kez daha ortaya koyarken, genç yeteneklerin geleceğe dair umut verdiğini gösterdi. Nora City AVM’de sanatseverlerle buluşan sergi, hem öğrencilerin başarılarını gözler önüne serdi hem de Aksaray’ın kültür ve sanat hayatına önemli bir katkı sundu. Diğer yandan düzenlenen açılış programında, daha önceden yarışmaya katılarak kazanan 3 öğrenciye ödülleri takdim edildi. (Haber/Fotoğraf: E.BUDAK ÇALIŞKAN)
Anahtar Kelimeler:
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Köylere Yeni Yatırımlar Yolda Önceki Haber

Köylere Yeni Yatırımlar Yolda

Yorum Yazın

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar