Aksaray’ın birçok mahallesinde yaşanan internet hızı sorunu Telekom müşterilerini çileden çıkartırken vatandaşlar fiber diyerek satılan hizmetin altyapı sorunu nedeniyle kendilerine hiper olarak verilmesine karşılık fiber ücretinin alındığını söylüyorlar.
Aksaray merkez başta olmak üzere ilçeler ve diğer kırsal alanlarda yaşanan internet sıkıntısı konusunda şikâyetler artmaya başlarken gazetemize ulaşan birçok vatandaş Türk Telekom’dan internet hizmeti aldıklarını ve internetteki hız sorunun çözülemediğini söyleyerek yaptıkları açıklamalarda; “Aksaray merkezdeki birçok mahalle ve diğer ilçe ile köylerde internet hızı sürekli olarak düşüyor. İnternet alırken bizlere sunulan taahhütler “altyapı yok” denilerek yok sayılıyor. Altyapının olmaması bizlerin değil bu hizmeti vermesi gerekenlerin çözmesi gereken bir sorun. Bizlere satılan veya taahhüt edilen internet kalitesi ile sunulan hizmet farklı. Ancak bizlere sundukları paket ücreti aynı. Bu hizmeti veremeyen kişilerin normal şartlarda alacakları ücretten de indirim yapması gerekirken “Hiper paket almışsınız” diyerek tarife ücretini her ay düzenli almaya devam ediyorlar. Bu konuda müşteri hizmetleri ile yaptığımız görüşmelerde adreslerimizde fiber altyapı olmadığını bu nedenle yapabilecekleri bir şey olmadığını söyleyip telefonu kapatıyorlar. Bizler bu hizmet için görüşürken mahallemiz de sokağımız da belli olmasına rağmen bizlere, biz oraya fiber altyapı olmadığından fiber değil hiper hizmet sunacağız denmiyor.
Bu konuda artık Aksaraylılar olarak bir çözüm bekliyoruz. Türk Telekom başta olmak üzere GSM firmalarında da durum çok farklı değil. Birçok köy ve kasabada çekim sorunu olmasına karşılık hiçbir çare bulunamıyor. Çarşı merkezinde internet hızı geçen seneden kötü durumda. Artık birileri bu millete yalan söylemekten vazgeçmeli ve söz verilen hizmeti sunmalı. Sunamıyorsa eksik verdiği hizmetin bedelini indirim veya iade ile çözmeli. Bunu yapan ülkemizin bir kurumu, deyim yerindeyse altın gösterip gümüş satıyorlar ve “sorun bizlerin değil sizlerin, bulunduğunuz bölgelerde alt yapı olmaması bizim sorunumuz değil” diyerek işin içerisinden çıkıyorlar. Elbette alt yapıyı oluşturmak ve gerekli kabloları direklerden veya yer altından çekmek müşterilerin görevi. Artık bir yetkili bu konuda bir açıklama yapsın. Telefonla ulaştıklarımızdan “Görüşmelerimiz kayıt altında” tehditleri dinlemek istemiyoruz.” dediler. (Haber: E.BUDAK)
Yorum Yazın