Geri Dönüşüm Fabrikasında Yangın Çıktı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Geri Dönüşüm Fabrikasında Yangın Çıktı
Aksaray'da geri dönüşüm fabrikasında çıkan yangına itfaiye ekipleri müdahale ediyor.

Edinilen bilgiye göre, Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir kağıt geri dönüşüm fabrikasında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Yangını gören çevredekiler polise ve itfaiyeye bilgi verdi. Olay yerine gelen Aksaray Belediyesi itfaiye ekipleri yangına müdahaleye başladı. Ekiplerin yetersiz kalması üzerine, çevre illerden takviye ekipler bölgeye sevk edildi. Söndürme çalışmaları devam ediyor. (AA)

Anahtar Kelimeler:
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Baraja Giren 2 Genç Boğuldu Önceki Haber

Baraja Giren 2 Genç Boğuldu

Şile'de Mahkemeden Satılık 820 m² arsa Sonraki Haber

Şile'de Mahkemeden Satılık 820 m² arsa

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar