© Aksaray 68 Haber 2021

“Yolladığı Faturanın Karşılığını Sağlayamıyor”

Aksaray’da on binlerce abonesi olan Telekom firmasının son günlerde yaşanan sorunlara rağmen il genelinde sorunu tesit edip çözüm bulamaması ve yaşanan internet kesintileri binlerce insanı mağdur ederken firmadan konu hakkında hiçbir açıklama yapılmıyor.

Aksaray genelinde son aylarda devam eden fiber altyapı çalışmaları nedeniyle birçok ana ve ara caddede yollar yeniden bozulmaya devam ederken fiber altyapısı yenilenen ve fiber altyapı ile bu hizmeti almak zorunda bırakılan binlerce vatandaş geçmişteki internet hizmetini mum ile aramaya başladı.

İl genelinde yaşanan sorunlara rağmen firmadan aylardır en küçük bir açıklama bile yapılamazken özellikle mesai saatleri içerisinde yaşanan internet kesintileri iş yerlerindeki pos cihazları ve birçok internet bağlantılı cihazın durmasına neden olurken resmi kurum ve kuruluşlarda da hizmetlerin aksamasına neden oluyor.

Yaşanan sorunlar konusunda artık arıza kaydı bile oluşturamadıklarını belirten vatandaşlar “gün içerisinde sıklıkla yapılan kesintilerden sonra internet gelse de büyük iş kayıplarına neden oluyor ve verilmeyen internet hizmetinin de bedeli her ay düzenli olarak tahsil edilmeye devam ediliyor” diyerek yaptıkları açıklamalarda; “Aksaray’da 2025 yılı başına kadar sorun olmayan internet en büyük sorun haline gelmeye başladı. Hafta içi veya hafta sonu internet hizmetlerinde sürekli kopmalar yaşanırken gün içerisinde 2-3 saat boyunca internet hizmeti de alamıyoruz. Konu hakkında şikayet hattına ulaştığımız zaman karşımıza bir defa muhatap çıkıyor ve “Çalışma var” diyerek kapatıyor.

Bu kadar saçma sapan uygulama olamaz. Bu türden çalışmalar mesai saatlerini etkilemeyecek saatlerde yapılmalı ve iş kaybına neden olmamalı. Esnafların pos makineleri çalışmıyor ve müşteri kaybediyor. Banka şubelerinde ve diğer resmi kurumlarda da yaşanan kopmalar zaman kayıplarına neden oluyor. Köy veya beldelerden gelen insanlar saatlerce bu sorunların giderilmesini beklemek zorunda bırakılıyor.

Konu hakkında karşımızda bir tane bile muhatap yok. Verilmeyen hizmetin bedelleri de faturalardan düşülmüyor ve bu hizmet bu insanlara verilmiş gibi her ay şişirilmiş faturalar tahsil edilmeye devam ediliyor. Fiber denilerek yapılan yenileme ve modem değişikliği öncesi hızlı ve kopma olmayan internet artık yavaş ve gün içerisinde sürekli olarak kesiliyor. Tarife değişikliği yapmamız isteniyor ve yüzde 100’e yakın zamlı tarifeler ile sorunların aşılabileceği vurgusu yapılıyor.

Dünya 5 G hizmetini kullanırken Ulaştırma Bakanlığı bunun hazırlığını yaparken bir ilde yaşanan bu sorunu görmezden gelenlere seslenmek istiyoruz. Bu çalışmalarınızı gece saatlerinde yapın ve mümkünse bizlere geçen sene kullandığımız internet hizmetini vermeye gayret edin” dediler. (Haber: E.BUDAK ÇALIŞKAN)

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER